HTML

Tom Kaulitz és ÉÉn

Helo! Hát ez egy Tokio Hoteles történet, ami lesz fordulatokkal és érzelmekkel. Csak probálkozok a blogírással. Remélem tetszeni fog! Hali!

Friss topikok

  • Zsucaa*TH*4ever: hm, hát gratulálok neked! azért gondolkozz el rajta h te is egy emberrel beszélsz, hogy ejthetsz i... (2008.10.30. 14:30) 13.rész
  • Zyt@: ohh pedig olyan jó volt ez a story :((, de a te döntésed (2008.05.01. 12:06) ...
  • Egy rajongó a sok közül: Szia naon jo lett naon teccik (2008.04.15. 19:40) 15.rész
  • Zsú(újj szerki!): Nagyon ügyi vagy nem szeretném h befejezd:) Szuppper:) Na czupp (2008.02.26. 12:58) 14.rész
  • zsuca991: köszönöm szépen!!!!!!!!!:):):):) (2008.02.10. 17:46) 10.rész(18+):D

Linkblog

Archívum

2.rész

2008.02.08. 19:11 Zsucaa*TH*4ever

-         Mi van? Mi történt h ilyen lettél??? – kérdezte kíváncsian.

-         Öööö…ééén…ööö…- feleltem lefagyva!

-         Na mi ööö?????- kérdezte már izgatottan!

-         Hívott Karol tod aki most Németországba lakik! Mondta h van 2 jegye Németbe és hogy te meg én megyünk oda! Már minden el van intézve és apuddal is le van beszélve meg anyummal! A nyár végén jövünk haza addig ott leszünk a villályába…!- Mondtam még mindig lefagyva!

-         Miii??? Ez komoly?? Wáááá! – Judy elkezdett ugrálni mellettem meg a nyakamba ugrott örömébe!

-         Igen! Holnap utazunk! – mondtam!

-         Akkor én megyek haza bepakolni! – mondta Judy!

-         Ne menj!- kiabáltam utána! – Azt mondta h minden megvan! Ne vigyünk semmit magunkkal csak olyanokat amik non fontosak ilyen a mobil meg stb. De más minden van és nem kell semmi! Divatosnál divatosabb ruhák vannak ott! Tod gazdag non! – mondtam!

-         Jáj de jóó! – mondta!

-         Akkor menj haza elköszönni és holnap innen indulunk a reptérre ok?- kérdeztem

-         Oks! Akkor 1 óra és itt vok! – mondta

-         Jójó! Szia!- feleltem 

 

Fél óra mulva visszaért Judyt hozzánk! Akkor már anya is itthon volt és megbeszéltünk sorjában mindent és megígértük hogy nagyon jók leszünk! Amikor a beszélgetés befejeződött mi ketten Judy meg én visszavonultunk a szobámba és elkezdtünk áradozni h jobbnál jobb dolgokat fogunk ott csinálniJ.

Este 7 fele elkezdtünk beszélgetni h hogy lesz a nyár és akkor kaptunk észhez amikor már éjfél felé járt az idő h aludni kéne mert holnap reggel nem bírunk majd felkelni! Mert másnak hajnali 4kor kell kelni mert Budapestről 9kor indul a gép és mi Miskolcon lakunk! Gyorsan megágyaztunk és lefeküdtünk, de így is csak kb. éjszaka 1 fele tudtunk elaludni a nagy izgatottságtól!

Reggel hajnal 4kor csörgött az óra…lenyotam…2perc mulva hírtelen felugrottam mint akit kirúgtak az ágyból mert akkor jutott eszembe h megy a gép…elkezdtem ébresztgetni Judytot. Nem akart felkelni amikor viszont megemlítettem h menni kell mert lekéssük a gépet őt is mintha kirúgták volna az ágyból, felpattant és elkezdtünk kapkodni. 5kor már el is indultunk kocsival Pest felé! Apu felvitt minket…még egy sort aludtunk a kocsiban úgyhogy csak pesten ébredtünk fel. Fél 9re felértünk Pestre a Ferihegyre. Akkor kezdtük a búcsúzkodást mert a hangosbemondóba már mondták hogy a Németországba, Münchenbe 9kor induló járat beszállásra kész…! Apától és anyától mind2en könnyes búcsút vettünk és beszálltunk a gépbe. A jegy első osztályra szólt. Nagyon jó volt a kiszolgálás de mivel először ültünk repülőgépen ezért féltünk kicsit. Furcsállottuk h az emberek szaladgálnak körülöttünk a gépen azt hittük h valami műszaki hiba van és elkezdtünk pánikolni…akkor megnyugtatott minket egy stuardes hogy nincs semmi baj csak sztárok vannak a gépen és azért van a nagy felhajtás. Mi meghallgattuk és utána nyugodtan ültünk. Akkor elkezdett furdalni minket a kíváncsiság h milyen sztár lehet a gépen…

-         Judy, szted milyen sztár van a gépen? - kérdeztem izgatottan.

-         Nem tudom engem is érdekel…! – mondta.

-         Nézd csak ott ülnek elől mert ott van körülöttük mindenki…sztem azok ők lesznek…de kár h háttal ülnek nekünk pont nem látjuk h kik ők! – mondtam.

-         Menjünk nézzük meg hátha kapunk autógrammot! – mondta Judy.

-         OkéJ! – mondtam, és el is indultunk.

 

Amikor egyre közelebb értünk hozzájuk aki a legszélén ült nagyon hasonlított egy személyre… rasztás haj, lógó ruha…csak nem ő…!? Mondtam magamban! Egyre közelebb kerültünk és én akkor már egyre biztosabb lettem. Majdnem egy méterrel tőlük megállítottam Judyt!

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tomesen.blog.hu/api/trackback/id/tr44331580

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Buy acetyl fentanyl powder online 2018.06.27. 22:51:55

Bayer Zsolt nagymamája és rendületlenül báncsák a magyart - hacsaknem

Trackback: Buy 3mmc online pure crystal 2018.06.23. 11:56:26

Hasonló vagy egyforma szavak több nyelvben, akár eltérő jelentéssel - Webnyelv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása