HTML

Tom Kaulitz és ÉÉn

Helo! Hát ez egy Tokio Hoteles történet, ami lesz fordulatokkal és érzelmekkel. Csak probálkozok a blogírással. Remélem tetszeni fog! Hali!

Friss topikok

  • Zsucaa*TH*4ever: hm, hát gratulálok neked! azért gondolkozz el rajta h te is egy emberrel beszélsz, hogy ejthetsz i... (2008.10.30. 14:30) 13.rész
  • Zyt@: ohh pedig olyan jó volt ez a story :((, de a te döntésed (2008.05.01. 12:06) ...
  • Egy rajongó a sok közül: Szia naon jo lett naon teccik (2008.04.15. 19:40) 15.rész
  • Zsú(újj szerki!): Nagyon ügyi vagy nem szeretném h befejezd:) Szuppper:) Na czupp (2008.02.26. 12:58) 14.rész
  • zsuca991: köszönöm szépen!!!!!!!!!:):):):) (2008.02.10. 17:46) 10.rész(18+):D

Linkblog

Archívum

10.rész(18+):D

2008.02.08. 19:16 Zsucaa*TH*4ever

-         Jesszus! Megijesztettél! Mit keresel itt szívem? – mondtam Tomnak és bevágtam egy ijedt fejet.

-         Csak néztelek, mert egyszerűen leírhatatlanul szép vagy. – mondta és a boci szemeivel még mindig nézett.

Hirtelen felültem, - Akkor, ha már ittvagy, megmoshatnád a hátam! – mosolyogtam rá és odaadtam neki a habszivacsot. Hátat fordítottam neki, ő felült a kád szélére és elkezdte mosni a hátam. Ahogy leöblítette a habos hátamat vízzel megcsókolta a nyakam, és éreztem h, szinte perzsel az a csók a nyakamon. Hirtelen gyengéden megcsókolta a másik oldalon is, az is olyan hatással volt rám, mint az első de ki is rázott a hideg. Hátrafordultam és rámosolyogtam. Elkezdett vetkőzni, levette magáról először a felsőjét, utána meg a többit és beült mellém a kádba. Akkora kád volt h mindketten kényelmesen elfértünk benne. Közelebb húzott magához, átölelt és gyengéden megcsókolt. Éreztem h a testünk, szinte perzsel mikor egymáshoz ér. Nem is tudom h mióta csókolózhattunk mikor elkezdett simogatni. Először csak a hátamat meg a nyakamat, utána félve a keze felfedezőútra indult a testemen, de mivel észlelte h ebbe én is beleegyeztem ezért utána már bátrabban simogatott, ami nagyon jól esett. Hirtelen eltávolodott tőlem, ami engem nagyon meglepett. Kimászott a kádból és engem is húzott magával. Adott nekem egy törölközőt…

-         Tessék, itt egy törölköző, még megfázol nekem! – mondta és körém tekerte.

Én csak mosolyogtam rá. Miután ő is betekerte magát egy törölközővel, megfogta a kezem és a szobába húzott. A szoba közepén magához rántott és ismét megcsókolt. Egyre inkább éreztük h mind2őnk egyre jobban, tombol a vágytól és az izgalom ott volt a levegőben. Nem engedett el, és csókolózás közben odasétáltunk az ágyhoz. Ott gyengéden lefektetett az ágyra és felém hajolt. A törölközőt levette rólam, és a hasamat kezdte el csókolgatni miközben haladt felfele. Egy kicsi helyet sem hagyott ki, a hasamtól a nyakamig mindenhova adott egy forró pici csókot, amit én nagyon élveztem, és már alig bírtam h ne rántsam magamra. Ezek után újra megcsókolt a számon és ismét kezdődött a csókcsata. A keze mostmár bátrabban indult felfedezőútra, lassan és érzékien simogatott mintha direkt csak kínozni akarna. A hosszú, de vágytól teli pillanatok után egyszer kérdően rám nézett, amikor eljutottunk ahoz a pillanathoz, hogy megtegyük. Én mosolyogva bólintottam egyet…

-         Biztos h ezt akarod? Nem fogod megbánni? – kérdezte a vágytól felizgatottan Tom.

-         Teljesen biztos! Tudom, mikor jön el az idő h, elveszítsem a szüzességem, és most eljött. A megfelelő személlyel, a megfelelő helyen, a megfelelő időben! És nem bánom meg! Ezt soha! – még mindig mosolyogtam rá.

Nagyon vigyázott rám és az arcomat szinte mindig figyelte, h mikor jó nekem és mikor nem. Egyáltalán nem fájt, az első alkalomhoz képest. Amikor látta h már átestem azon a szakaszon h, felfogjam ezeket, az új érzéseket, és amikor látta h egyre jobban kezdem élvezni ő is bátrabb lett és gyorsított a tempón. Egyre jobban közeledtem ahoz a ponthoz…! Ezt látva Tom, egyre jobban izgatott, simogatott, hergelte a vágyaimat, h nagyon jó legyen nekem. Egyre jobb volt, egyre érzékibb, és elértem a már várva várt csúcsot! El sem lehet mondani h mennyire jó érzés volt. A mennyben éreztem magam. Folytatta Tom h minél tovább, tartson nekem. És mikor már teljesen véget ért nekem akkor ő jött. Ezek után ledőlt rólam és én meg a mellkasára feküdtem. Egymás karjaiban voltunk és mindketten tudtuk h ez már szerelem közöttünk. Egyikőnk se merte kimondani. Csak néztük egymást, és nem tudtunk betelni a pillantásokkal. Éreztük h, mi összetartozunk. Ez sokáig ment így h élveztük egymás társaságát, és csak mosolyogtunk egymásra, meg néha egy-egy szájrapuszi volt. Egyre jobban fonódtunk egymás karjába. Mikor Tom azt hitte, már alszok a fülembe halkan belesúgta…

-         Szeretlek! El sem tudom mondani h mennyire! – és nyomott a számra gyengéden egy puszit. Ekkor kinyitottam a szemem és rámosolyogtam.

-         Én is szeretlek nagyon nagyon nagyon! – és a meghatódottságtól egy könnycsepp gurult le az arcomon.

Tom egy picit meglepődött, hisz azt hitte h, alszok, de miután én is elmondtam neki, láttam rajta h, jól esik, és megcsókolt. A csókcsata után szintén egymás karjába fonódva elaludtunk. Reggel, mikor ébredtem láttam h Tom még, alszik.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomesen.blog.hu/api/trackback/id/tr49331595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lexíí (törölt) · http://lexyke.blog.hu 2008.02.08. 20:39:19

hali!! :)
non-non-non...örülök, h újrakezdted, mert non szerettem/szeretem ezt a blogot!! :)
non szupi lett az új rész!! :)
várom a kövit!! xP
ügyi vagy!! :)
pussa

AMyyke 2008.02.08. 21:02:13

Szija!
Én ugyan csak régebben szerettem a Toki Hotelt de az írásod nagyon teccik, sztem nagyon jól fogalmazol az ember tisztára bele tudja élni magát annak ellenére is ha nem épp a kedvenc sztárja szerepel benne.Nem ygérem h minden részét el fogom olvasni, de azért édekelnek az előzmények ahogy így beleolvastam.Csak így tovább;)

Zyt@ 2008.02.09. 12:53:28

én igaz nem olvastam az előző storydat,de ebbe a storyba mind a 10 rész naon-naon-naon-naon-naon-naon-naon-naon-naon-... teccik :D, már naon-naon-naon-naon-naon-naon-naon-naon-... várom a kövit, csak így tovább , pussy :)

Zsú(újj szerki!) 2008.02.10. 17:45:15

Hát Zsúúú. Szuper a storyd!! Nagyon!!! Az egész naon jó nem csak ez!! Beszarás naon ügyi vagyol!! Puxx

zsuca991 2008.02.10. 17:46:52

köszönöm szépen!!!!!!!!!:):):):)
süti beállítások módosítása