HTML

Tom Kaulitz és ÉÉn

Helo! Hát ez egy Tokio Hoteles történet, ami lesz fordulatokkal és érzelmekkel. Csak probálkozok a blogírással. Remélem tetszeni fog! Hali!

Friss topikok

  • Zsucaa*TH*4ever: hm, hát gratulálok neked! azért gondolkozz el rajta h te is egy emberrel beszélsz, hogy ejthetsz i... (2008.10.30. 14:30) 13.rész
  • Zyt@: ohh pedig olyan jó volt ez a story :((, de a te döntésed (2008.05.01. 12:06) ...
  • Egy rajongó a sok közül: Szia naon jo lett naon teccik (2008.04.15. 19:40) 15.rész
  • Zsú(újj szerki!): Nagyon ügyi vagy nem szeretném h befejezd:) Szuppper:) Na czupp (2008.02.26. 12:58) 14.rész
  • zsuca991: köszönöm szépen!!!!!!!!!:):):):) (2008.02.10. 17:46) 10.rész(18+):D

Linkblog

Archívum

6.rész

2008.02.08. 19:13 Zsucaa*TH*4ever

Judy és Bill volt az.

 

-         Bocsi a zavarásért de Gustinak megint elfogyott a papírzsepije! – mondta Bill és széles vigyort levágott.

-         De te mire készültetek haaa???? – Mondta, és nézett rám kérdően Judyt.

-         Ööö semmit csak Tomnak van valami szösz a szemében azt néztem meg. De má kijött szerencsére! – mondtam zavartan és Tomra néztem a most mi mást mondjak nézéssel.

-         Jah, szösz mi? – mondta és mosolygott Bill.

-         Az, szösz! Tényleg csak azt nézte! De am. Meg Gustav eszi a papírzsepiket? Hogy fogyott el ennyi idő alatt? – kérdezte Tom a témát kikerülve.

-         Mennyi idő alatt? Mindjárt németbe vagyunk te bolond! Vagy még 1 óra van hátra. – mondta Bill.

-         1 óra? Ez gyors volt. 2 óra ilyen hamar elment volna? – nézett rám Tom. – Hát igen jó társasággal nem csoda. – vigyorgott.

Én is mosolyogtam de nem mondtam semmit rá.

-         Nah akkor most te mesélj magadról. – mondta majd elhelyezkedett.

-         Hát akk mondom… - és elkezdtem mesélni magamról. Az út többi részét  átbeszélgettük, mindenféle marhaságról beszéltünk, átvettük az egész életemet és az ő életét is. Szinte mindent megtudtunk egymásról.

 

:::Repülőtéren:::

 

Megérkeztünk a reptérre és ott Tomékat egy nagy rajongótábor és biztonsági őrök várták akik próbálták őket kivinni a rajongók elöl a kocsiba. Mielőtt leszálltunk volna Tom megadta a telefonszámát és én is az enyémet. Mondta hogy majd hívjam amikor ráérek most egy ideig úgyis ebben a városban maradnak. Miután leszállt a gép elváltak útjaink. A reptéren taliztunk Karollal aki elvitt a villába(most ezt nem fogom külön leírni h mi volt meg minden szal csak nagyjából átfutom h ne legyen annyira unalmas.) és megmutatta mi hol van hol van a mi szobánk meg minden. A kocsiba átvettük h mi történt velünk mindent megbeszéltünk amit kellett. Mondta h örülhetünk mert neki üzleti útra kell mennie szal egyedül maradunk a villába egész nyárra. De hívni fog minden nap és holnap utazik. Itt lesznek a szolgálók a pingvin szal biztos h nem lehet baj. Anyuékat már tájékoztatta erről. Minden ok volt. Anyu is hívott miután leszálltunk vele is áttárgyaltam mindent, Judy is az apujával. Anyu mondta h most egy ideig nem fog hívni mert sok a számla de legalább 2x 1 hnban fog. Megegyeztünk meg minden.

 

Másnap miután Karol elutazott, mi Judyval átöltöztünk fürdőruciba és kimentünk a medencéhez. Döglesztő meleg volt. Ez dél körül lehetett. Kivittem a telom és akkor jutott eszembe h áthívom a srácokat.

 

Tomot hívom…

 

-         Szijja! – mondta boldogan.

-         Szia neked isJ - én.

-         Nincs kedvetek átjönni kicsit medencepartizni? Csal szűk baráti körben, de persze hozhattok még 2 csajt h Georg meg Gusti ne érezzék egyedül magukat. Láttam tegnap h Judy és Bill mien jól elvannak szal ezzel nem lesz gond. – soroltam neki.

-         Dehogynem! Átmegyünk persze! Mond a címet! – Tom.

-         …..utca…szám – én.

-         Oké nemsokára ott vagyunk egy 10perc. Mit vigyünk? – kérdezte Tom.

-         Magatokat hozzátok meg fürdőruhát! A többi megvan itt is! – én.

-         Okéj! Nah mindjárt tali! Pusy! – Tom.

-         Pusy! – én.

-         Majd leraktuk a telot.

-         Ahogy mondta Tom 10 perc mulva ott is voltak nálunk.

-         SzijjasztokJ - mosiztam.

 

Mindenki köszönt mindenkinek, mindenki mindenkinek pusz a két lánnyal akiket hoztak össze ismiztünk pusz pusz de én meg Tom majdnem csók…véletlenül, amikor mentem felé megbotlottam és a karjaiba estem. Egy kicsi kellett a csókhoz. De utána pusz lett belőleL

 

A többiek is átöltöztek fürdőbe és jöttek a medencébe.

 

Én csak Tommal törődtem ő meg velem, mindig ott voltam vele. Nagyon vonzódunk egymáshoz és éreztük is. De nem tettünk semmit csak élveztük egymás társaságát. Judy és Bill is jól elvoltak és a többiek is.

 

-         Én megyek átöltözni srácok! – kiabáltam a medence széléről de senki nem hallott meg. Vagyis Tom meghallott de úgy tett mintha nem hallotta volna h kiabálok.

 

Felmentem és bementem a fürdőszobába. Ledobáltam magamról a vizes fürdőruhát, becsavartam magamat egy törölközőbe és bementem a szobámba. Elkezdtem turkálni a szekrényembe közben bepucsítottam(by: Nisha xĐ) ahogy kicsit lehajoltam egy felsőért. És akkor…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomesen.blog.hu/api/trackback/id/tr76331586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása