HTML

Tom Kaulitz és ÉÉn

Helo! Hát ez egy Tokio Hoteles történet, ami lesz fordulatokkal és érzelmekkel. Csak probálkozok a blogírással. Remélem tetszeni fog! Hali!

Friss topikok

  • Zsucaa*TH*4ever: hm, hát gratulálok neked! azért gondolkozz el rajta h te is egy emberrel beszélsz, hogy ejthetsz i... (2008.10.30. 14:30) 13.rész
  • Zyt@: ohh pedig olyan jó volt ez a story :((, de a te döntésed (2008.05.01. 12:06) ...
  • Egy rajongó a sok közül: Szia naon jo lett naon teccik (2008.04.15. 19:40) 15.rész
  • Zsú(újj szerki!): Nagyon ügyi vagy nem szeretném h befejezd:) Szuppper:) Na czupp (2008.02.26. 12:58) 14.rész
  • zsuca991: köszönöm szépen!!!!!!!!!:):):):) (2008.02.10. 17:46) 10.rész(18+):D

Linkblog

Archívum

7.rész

2008.02.08. 19:14 Zsucaa*TH*4ever

-         Tudtad h szívdöglesztő feneked van? – hirtelen megszólalt valaki.

Én nagyon megijedtem és hirtelen megfordultam. Tom állt mögöttem és kajánul mosolygott.

-         Hééj, megijesztettél. – vigyorogtam.

Tom a szekrényajtóba állt szal nem tudtam tőle kimenni, mert két szekrényajtó körbezárt.

-         Kiengednél lécci? – mondtam.

-         A-aaa. – vigyorgott.

-         Mi az h nem? – mondtam és megcsikiztem és erre félreugrott én meg mentem utána és csikiztem tovább. Már az ágyon fetrengett mikor hirtelen lerántott maga mellé. Akkor abbahagytam a csikit. Mind2en szuszogtunk mert elfáradtunk. Tom hirtelen felémhajolt. Én nagyon meglepődtem, és egyre hevesebben vert a szívem. Közeledett felém, majd megcsókolt. Nagyon gyengéden, és nagyon jól esett. Én visszacsókoltam és folyamatosan csókolóztunk el sem akartuk engedni egymást soha többet. Nagyon jól esett.

 

Szétváltunk és csak mosolyogtunk egymásra és közben egymás szemébe néztünk.(én még mindig tőrcsibe voltam.) Majd megint megcsókolt és ez ment nem is tudom h hány percig. Után elkezdte csókolgatni a nyakam mire én libabőrös lettem. Utána még 1x megcsókolt és hirtelen felállt az ágyról. Felhúzott engem is majd magához ölelt.

 

-         Nagyon örülök hogy találkoztunk. Nem is tudod elhinni h mióta először megláttalak meg szeretnélek csókolni, és magamhoz ölelni mint most is. – mondta és még mindig gyengéden de szorosan ölelt, közben simogatta a hátam.

-         Én is régen vártam már erre. És én nem úgy nézek rád h huh Tom a Tokio Hotel gitárosa, hanem mint normális fiú, mert te is olyan vagy mint a többi korodbeli srác. És ez nagyon jó. – mondtam.

-         Végre egy lány aki nem csak a hírnevemért akar velem lenni. – mondta és mosolygott majd megint megcsókolta a nyakam.

 

Valaki be akart jönni a szobába amikor mi hirtelen szétváltunk, de nem tudott mert kulcsra volt zárva az ajtó. Kiderült h Tom zárta kulcsra hogy ne zavarjon minket senki ha csók lesz v valami…XD

 

-         Most mit csináljunk?? – kérdeztem idegesen Tomot.

-         Nem tudom!! – válaszolta ő is idegesen.

-         Nah jó tegyél úgy mintha valami fontos dologról beszéltünk volna! – mondtam, Tom bólintott és kinyitottam az ajtót.

 

Judyt ált ott meglepettem az ajtóba h Tom mit keres a szobába én meg miért vagyok törölközőbe, de legjobban az idegesítette h mit csináltunk mi a szobába kulcsra zárt ajtó mögöttJ!

 

-         Öööö akkor ezt a nagyon fontos dolgot meg is beszéltük! – mondta Tom egy kínos mosollyal és kiviharzott a szobából.

-         Ööö oké szia! – mondtam és én is vetettem egy mosolyt Judyra.

-         Ti mit csináltatok idebent??? Heee??? – kérdezte Judy és karba tette a kezét.

-         Pont azt h semmit! Csak valami fontos dologról beszélgettünk! – mondtam gyorsan kitalálva.

-         Valami fontos dologról??? És mi lenne az?? – kérdezte még mindig karba tett kézzel.

-         Öööö háát az hooogy ööö…! Olyan dolog ami a kettőnk dolga! – majd vetettem egy kínos vigyort Judyra, felöltöztem és kiviharzottam a szobából.

Hát az incidens után elég kínosan éreztem magam! Bevittem minden sminkemet a lenti fürdőbe és ott kisminkeltem magam, hajamat belőttem és mentem ki a medence mellé megnézni h a többiek mit csinálnak. Kiértem és mit látok??? Gustav és Georg a két csajjal smárol akiket hoztak magukkal, Bill Judyval…le is döbbentem, de Tom sehol! – Vajon hol lehet? – kérdeztem magamtól magyarul. – Ha Tomról van szó akk elment átöltözni! – szólt Judy hirtelen hátrafordulva és mosolygott, ezután folytatta a smacit tovább… szép csendélet…!:D Én megfordultam és mentem be a házba megkeresni Tomot.

Mikor még az elején megjöttek a srácok a medencés bulira megegyeztünk h itt alszanak pár napot és mindenki kapott saját szobát! Mentem fel Tom szobájába és kopogás nélkül benyitottam. Tom ezt nem vette észre és pont öltözött, félmeztelen volt a felső teste látszott. Amikor épp fel akarta venni a felsőjét, hirtelen átöleltem hátulról. Ő erre elkezdett mosolyogni és velem szembe fordult…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomesen.blog.hu/api/trackback/id/tr2331589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása