HTML

Tom Kaulitz és ÉÉn

Helo! Hát ez egy Tokio Hoteles történet, ami lesz fordulatokkal és érzelmekkel. Csak probálkozok a blogírással. Remélem tetszeni fog! Hali!

Friss topikok

  • Zsucaa*TH*4ever: hm, hát gratulálok neked! azért gondolkozz el rajta h te is egy emberrel beszélsz, hogy ejthetsz i... (2008.10.30. 14:30) 13.rész
  • Zyt@: ohh pedig olyan jó volt ez a story :((, de a te döntésed (2008.05.01. 12:06) ...
  • Egy rajongó a sok közül: Szia naon jo lett naon teccik (2008.04.15. 19:40) 15.rész
  • Zsú(újj szerki!): Nagyon ügyi vagy nem szeretném h befejezd:) Szuppper:) Na czupp (2008.02.26. 12:58) 14.rész
  • zsuca991: köszönöm szépen!!!!!!!!!:):):):) (2008.02.10. 17:46) 10.rész(18+):D

Linkblog

Archívum

4.rész

2008.02.08. 19:12 Zsucaa*TH*4ever

-         Nah újra sziasztok! – mondt mosolyogva.

-         Szia! Nah elfogyott a papírzsepi? – mosolyogtunk mostmár mind2en rá.

-         Jaah, nem csak visszajöttem mondani h ööö már a reptéren is láttunk titeket a tesómmal Billel. És hát nagyon teccetek nekünk kimondom tisztánJ És szeretném megkérdezni h nincs e kedvetek odaülni hozzánk a velünk szembe lévő székekre. Csak beszélgetni mert jófejnek tűntök! – mondta mosolyogva.

 

Hát én a szó szoros értelmében ott dermedtem meg. Nem hittem el h pont velünk történik ez, nem gondoltam h ilyen szerencsések lennénk h pont a Tokio Hotellel fogunk utazni egy repülőn sőőt még oda is hívnak magukhoz…már az nagy szerencse volt h el tudunk menni németbe, deh ez áá a csúcsJ Ilyen sok szerencse egymás utánJ! Judytra néztem és láttam h mosolyog és a fejével bólint h menjünk…nem gondoltam volna h beleegyezik!

 

-         Ööö hát ahogy látom a bnőmnek nincs ellene kifogása szóval oda mehetünk ha nem zavarunk! – mondtam izgatottan de leplezni próbáltam!

-         Persze h nem zavartok, akkor nem jöttem volna ide személyesen elhívni titeket! – mosolygott.

-         Oké akkor menjünk! – mondtuk megint egyszerre Judyval és egymásra néztünk nevetve!

 

Felálltunk és odamentünk. Amikor odaértünk én csak vigyorogni tudtam.

 

-         Sziasztok! – nyögtem ki.

-         Judy nem is volt ideges egyáltalán ő rögtön leült és köszönt és h mizu…jó neki…!

-         Sziasztok! – a fiúk 1xrre mondták nekünk, és hirtelen mind3man egymásra néztek.

 

Leültem a Judy melletti székbe. Judyt már rég beszélgetett velük én meg csak kussban ültem, néztem és mosolyogtam. Tom 1x megszólított…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomesen.blog.hu/api/trackback/id/tr97331583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása