HTML

Tom Kaulitz és ÉÉn

Helo! Hát ez egy Tokio Hoteles történet, ami lesz fordulatokkal és érzelmekkel. Csak probálkozok a blogírással. Remélem tetszeni fog! Hali!

Friss topikok

  • Zsucaa*TH*4ever: hm, hát gratulálok neked! azért gondolkozz el rajta h te is egy emberrel beszélsz, hogy ejthetsz i... (2008.10.30. 14:30) 13.rész
  • Zyt@: ohh pedig olyan jó volt ez a story :((, de a te döntésed (2008.05.01. 12:06) ...
  • Egy rajongó a sok közül: Szia naon jo lett naon teccik (2008.04.15. 19:40) 15.rész
  • Zsú(újj szerki!): Nagyon ügyi vagy nem szeretném h befejezd:) Szuppper:) Na czupp (2008.02.26. 12:58) 14.rész
  • zsuca991: köszönöm szépen!!!!!!!!!:):):):) (2008.02.10. 17:46) 10.rész(18+):D

Linkblog

Archívum

8.rész

2008.02.08. 19:14 Zsucaa*TH*4ever

-         Láttad h mit csinálnak lent a többiek? – kérdezte vigyorogva.

-         Jah mindenki csókolózik! – én szintén vigyorogva.

-         Jó példamutatás, kövessük mi is a példájukat! – mondta és nagyon gyengéden megcsókolt. Úgy hogy majd elolvadtam. Ennyire gyengéd csókot még soha nem kaptam senkitől.

Miután befejeztük a smárolást megkérdezte:

-         Nem hozod át a cuccod az én szobámba? A többiek is át fogják vinni, megkérdeztem! –  mondta egy kaján vigyorral.

-         Dee, áthozom! De töröld le a vigyort a képedről mert nem lesz olyan mint amire te most éppen gondolsz! – én egy gonosz vigyorral.

-         De kár! – szontyolodott el Tom, de közben vigyorgott!

-         Sajna!  – mondtam gonoszul! – De am most mi járunk hivatalosan is? – kérdeztem.

-         Persze! – vigyorgott egyet majd nyomott egy nagy cuppanós puszit a számra.

Ezek után elkezdtem áthordani a cuccom Tom szobájába és láttam h Judy és a másik két csaj is hurcolkodik. Judy odajött hozzám a nagy hurcolkodás közepette…

-         Te hova pakolsz? – kérdezte Judy.

-         Tom szobájába!! – mondtam.

-         Ti jááártook??? – Judy leesett állal.

-         IGEEEEN!!! – mondtam vigyorogva és a nyakába ugrottam!

-         Azt már meg se kérdezem h te is járt e Billel mert minden bizonnyal igen! – vigyorogtam egyet.

-         Hát jaaah!:D:D – majd ő is a nyakamba ugrott.

-         Nah mek pakolni tovább mert mindjárt itt az este! – mondtam és folytattam.

-         Okéé mek én is! – mondta.

Miután mindenki áthurcolkodott a pasija szobájába beesteledett. Úgy este 8 körül lent ültünk a nappaliba. Mindenki a pasijával/csajával ült. Aztán megszólaltam…

-         Menjünk vacsizni mert most szólt a szakács h kész a kaja, utána meg menjünk el bulizni! – mondtam nagy lelkesedéssel.

-         És mi a kaja? – kérdezte mellettem Tom.

-         Hát azt mindjárt megkérdezem! – pattantam fel. – Nem jössz velem Tom??? – néztem rá boci szemekkel.

-         De veled megyek, egy ilyen gyönyörű szempárnak hol tudnék ellenállni?! – vigyorgott és ő is felállt.

Megfogta a kezem, és elindultunk a konyha felé. A nappaliból kiértünk, még keresztül kell menni a konyhán és az ebédlőn, és onnan nyílik a szakács külön konyhájaJ. A közös konyhában Tom hirtelen nekinyomott az egyik falnak. Nem fájt egyáltalán de ugyanakkor vad is volt, hogy is mondjam, gyengéden vad voltJ. És megcsókolt, azt is vadul. Egyre jobban vadult a helyzet már a keze a pólóm alatt felfedezőútra indult és felfele csúszott, de én akkor kihúztam a kezét a felsőm alól… őt ez nem zavarta és csókolóztunk tovább.  Miközben még ment a csók elhúzott a faltól és hirtelen felültetett a konyhaszekrényre, ott a keze megint felfedezőútra indult a pólóm alatt. Akkor már a melltartókapcsommal szarakodott. Én ekkor leállítottam.

-         Ne Tom, ez most nem a megfelelő pillanat és még nem is szeretném! Menjünk kérdezzük meg mi lesz a kaja, és kaja után meg go disco. – mondtam neki és leugrottam a konyha asztalról.

-         Oké, megértem! Akkor menjünk! – mondta mosolyogva, még egy gyors szájrapuszi és mentünk a szakácshoz.

Megbeszéltük a szakáccsal h mi lesz a kaja, valami könnyűt kértünk, mert úgyis be fogunk ülni vhova kajolni a disco után. Visszamentünk a többiekhez…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomesen.blog.hu/api/trackback/id/tr40331590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása