HTML

Tom Kaulitz és ÉÉn

Helo! Hát ez egy Tokio Hoteles történet, ami lesz fordulatokkal és érzelmekkel. Csak probálkozok a blogírással. Remélem tetszeni fog! Hali!

Friss topikok

  • Zsucaa*TH*4ever: hm, hát gratulálok neked! azért gondolkozz el rajta h te is egy emberrel beszélsz, hogy ejthetsz i... (2008.10.30. 14:30) 13.rész
  • Zyt@: ohh pedig olyan jó volt ez a story :((, de a te döntésed (2008.05.01. 12:06) ...
  • Egy rajongó a sok közül: Szia naon jo lett naon teccik (2008.04.15. 19:40) 15.rész
  • Zsú(újj szerki!): Nagyon ügyi vagy nem szeretném h befejezd:) Szuppper:) Na czupp (2008.02.26. 12:58) 14.rész
  • zsuca991: köszönöm szépen!!!!!!!!!:):):):) (2008.02.10. 17:46) 10.rész(18+):D

Linkblog

Archívum

5.rész

2008.02.08. 19:12 Zsucaa*TH*4ever

-         Valami baj van h ennyire csöndbe vagy? – kérdezte Tom.

-         Ööö nem nincs csak elgondolkoztam. – én.

-         Akkor most te is mondj valamit magadról! Látom a többiek jól elvannak ööö Judyttal? – nézett rám Tom kérdően.

-         Igen Judyt! – mondtam mosolyogva.

-         Nem ülünk át a ti helyetekre? Ott nyugodtabban beszélhetnénk! – mondta Tom.

-         De, persze, üljünk át! – mondtam.

Átültünk a mi helyünkre és elkezdtünk tovább beszélgetni…!

-         Nah szóval jól elvannak! Rendes csajszinak tűnik, és jófejnek. – Tom.

-         Igen valóban az, és nagyon szeretem! Ő a legjobb barátnőm! – mondtam Tomnak és mosolyogtam.

-         Igen gondoltam. Láttam h jól elvagytok, és rögtön gondoltam h legjobb barátnők vagytokJ! – mondta és mosolygott hozzá egy sort.

-         Nah akkor ha ezt ilyen jól megbeszéltük, te is mesélhetnél vmi magadról! Jó azt elismerem h sokat tudok rólad mivel sztár vagy, de azért mindent mégsem. Például szeretném a te véleményedet is meghallgatni arról, amit az újságban összehordanak rólad/rólatok. – én.

-         Konkrétan mire gondolsz? Mert sok mindent írnak rólunk az újságok! – mondta Tom majd közelebb húzódott hozzám.xD

-         Hát nem akarok a magánéletedben turkálni, hisz még alig ismerjük egymást! Ha nem akarsz akk természetesen nem fontos válaszolni! – én.

-         Nah? Mond nyugodtan, nem sértődök meg!!:) – Tom, és mosolyogva feltűnés nélkül próbált megint kicsit közelebb húzódni hozzám.

Én úgy tettem mintha nem is vennék észre semmit!:)

-         Hát, olyanra gondoltam, hogy írták ezeket az egyéjszakás kalandokat. Hogy neked minden csaj csak arra kell és kizárólag egy éjszakára. – mondtam hót komolyan.

-         Tudom sokszor írták rólam az újságok, h ezzel azzal amazzal a csajjal láttak együtt és csak 1 napig. Ezek nem igazak! Bevallom 1x volt egy egyéjszakás kalandom, egy lánnyal aki a koncert után a hotelnél jött autógrammot kérni, és annyira aranyos és rendes kis csaj volt h nem tudtam neki ellenállni. Szal elkezdtünk smárolni meg minden, ő meg nem ellenkezett…! Felvittem a szobámba és… - Tom. Folytatta volna tovább de én közbevágtam.

-         Ööö a részleteket nem szeretném hallani ha nem haragszol meg:D – mondtam és mosolyt bevágtam.

-         Jaah, oké, ööö – mondta majd egy kínos mosolyt bedobott, miközben elpirult:D

-         Szal ezt nagyon megbántam amit csináltam. Nagy bűntudatom volt másnap. Én szerettem volna tőle többet is de mire reggel felkeltem eltűnt, időm meg nem volt megkeresni mert indultunk vissza Németországba. – folytatta és egy komoly fejet bevágott.

-         Hééj, ezért ne legyen bűntudatod! Hisz ő tűnt el reggelre és nem te küldted el! Igaz én úgy tudtam h te küldted ki a „dolog” után a szobádból, de így hogy te mondtad el a történetet sokkal jobbJ. Szóval ezért ne bánkódj hisz nem a te hibád. – mondtam majd a kezemet az állához tettem és felemeltem a fejét míg a szemembe nem nézett. – Ne tessék bánkódni és tessék vidámnak lenni mint előbb! Rendben? – mondtam neki együtt érzően majd egy puszit adtam az arcára és mosolyogtam.

-         Oké nem lesz, köszönöm hogy segítettél eltűntetni ezt a bűntudatot belülről. Már annyira feszített, de tényleg neked van igazad, én nem küldtem el ő tűnt el. Ezért nem lesz bűntudatom és vidám leszek, hiszen ha egy ilyen szép lány társaságába vagyok mint te akkor minimum h vidám vagyok:D – mondta majd ő is adott puszit az arcomra és mosizott hozzáJJ

-         Nem vagyok én szép! Neked rossz a szemed! Szemészet ajánlott! – mondtam és vigyorogtam, majd hirtelen hátatfordítottam neki mintha azt akarnám h ne lássa az arcom.

-         Mi az h nem vagy szép? Te el vagy tévedve! Gyönyörű vagy! – mosolygott egyet, majd a nyakamra adott egy puszit, amitől engem kirázott a hideg. – Csak nem fázol? – mondta Tom és hátulról átkarolt.

-         Már nem. – mosolyogtam és közelebb húzódtam hozzá.

 

Annyira jól éreztem magam a karjai között. Kizártam a külvilágot és csak az ő közelségére gondoltam, hogy mennyire jó hogy itt van velem, és közelebb húzódtam hozzá. Ez a pár pillanat olyan csodálatos volt. De mint minden ez is véget ért. Tom megfordított ismét vele szembe ültem. Fogta a két karomat. A keze a hátamra csúszott és közelebb húzott magához. Én nem ellenkeztem, és nem is akartam. A vállára tettem a kezem. Szikrázott köztünk a levegő, és mélyen egymás szemébe néztünk. Tom elkezdett közeledni felém. Már nem sok volt hátra hogy meg ne csókoljuk egymást de hirtelen valaki megzavart minket, mire mi szétugrottunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomesen.blog.hu/api/trackback/id/tr73331584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása