HTML

Tom Kaulitz és ÉÉn

Helo! Hát ez egy Tokio Hoteles történet, ami lesz fordulatokkal és érzelmekkel. Csak probálkozok a blogírással. Remélem tetszeni fog! Hali!

Friss topikok

  • Zsucaa*TH*4ever: hm, hát gratulálok neked! azért gondolkozz el rajta h te is egy emberrel beszélsz, hogy ejthetsz i... (2008.10.30. 14:30) 13.rész
  • Zyt@: ohh pedig olyan jó volt ez a story :((, de a te döntésed (2008.05.01. 12:06) ...
  • Egy rajongó a sok közül: Szia naon jo lett naon teccik (2008.04.15. 19:40) 15.rész
  • Zsú(újj szerki!): Nagyon ügyi vagy nem szeretném h befejezd:) Szuppper:) Na czupp (2008.02.26. 12:58) 14.rész
  • zsuca991: köszönöm szépen!!!!!!!!!:):):):) (2008.02.10. 17:46) 10.rész(18+):D

Linkblog

Archívum

12.rész

2008.02.09. 14:34 Zsucaa*TH*4ever

-         Segítsek valamiben szívem? – kérdezte majd hátulról átölelt.

-         Köszönöm nem kell, menj, csak ülj le nemsokára kész a palacsinta. – mondtam mosolyogva majd tovább kevertem a tésztát.

-         De én szeretnék segíteni. Biztos nem tudok semmiben? – kérdezte már a hangján érezhetően kajánul, és benyúlt a kezével az alvós topp alá, ami rajtam volt, és elkezdett mindenütt simogatni. Az igazat megvallva nagyon jól esett, de leállítottam…

-         Ne, ne most! Had csináljam meg a kaját, eszel, utána felmegyünk és… - vigyorogtam rá most én kajánul.

-         Oké, de akkor gyorsan csináld! – mondta vigyorogva és visszaült az asztalhoz.

10 percen belül kész is lett a kaja. 10 perc alatt megette Tom, és elindultunk felfele. Hirtelen Georg utánunk szólt, amikor mentünk fel a lépcsőn.

-         Héé, ti hova mentek? Gyertek, üljetek le ide hozzánk! – mondta és az üres kanapéra mutatott.

-         Nem, most nem megyünk, mert inkább ledőlünk kicsit pihenni. Sokat ittunk este és pihennünk kell, ugye Tom? – mondtam és ránéztem.

-         Ööö igen, megyünk pihenni. – mondta, majd felmentünk a szobánkba.

-         Jah persze, pihenni! Jó duma, csak az a baj h nem hisszük el. – mondta Georg mire mindenki felnevetett.

„Pihentünk” egy jóó nagyot fent Tommal, majd felöltöztünk, elkészültünk és lementünk a többiekhez. Kb. dél lehetett akkor, és láttuk h már mindenki elment itthonról. Egy cetlit hagytak, csak amin ez állt…”Elmentünk a plázába! Ha befejeztétek a „PIHENÉST” gyertek utánunk! Hellósztok! Georg, Gustav, Bill, Judy!” Nekünk se kellett több összekaptuk magunkat és mentünk a többiek után. Tom véletlenül otthon felejtette az óriás napszemüvegét, pedig az, szükséges lenne h, ne nagyon ismerjék fel. A pláza előtt jutott ez eszünkbe mikor kiszálltunk a kocsiból.

-         Nah, most mi lesz? – néztem kérdően Tomra.

-         Hát, menjünk be szivi, csak nem lesz akkora felhajtás…ha meg mégis akkor lelépünk. – mondta Tom

-         Sztem meg menjünk haza egy szemüvegért! – javasoltam.Vagy, várj bemegyek a plázába veszek egy nagy napszemcsit, és kihozom neked. mondtam vigyorogva.

-         Oké, de siess! – mondta majd nyomott egy puszit a számra és én elviharzottam.

Vettem egy nagy szemüveget, és szaladtam ki vele Tomhoz amikor, észrevett egy hülye p*csa TH fan, aki már látott párszor Tommal csókolózni meg ilyesmi, és kirakta elém a lábát. Rohadt nagyot estem, és mivel épp majdnem az ajtóba zuhantam, ezért észrevett Tom és berohant hozzám. Eszméletlenül feküdtem a padlón és a kis p*csa meg röhögött a bnőivel együtt. Hirtelen a többiek is felbukkantak, és odarohantak Tomhoz meg hozzám, de én még mindig eszméletlenül feküdtem a padlón. Már Tom megpróbált vízzel is locsolni de nem keltem fel. Ráadásul a fejem is elkezdett vérezni, és ez már a többieket is megijesztette.

-         Hívd a mentőket! – szólt rá Billre Tom.

Bill elkezdte hívni a mentőket és azt mondták 5 perc mulva ott lesznek. Közbe Tom és Judy észrevette h a Th-s lányok hogy nevetnek, és h mondja az egyik annak aki elgáncsolt h milyen jó h így kitette a lábát elém, és h jól megkaptam. Akkor egyszerre hirtelen felállt Judy és Tom, és egymásra néztek.

-         Te is arra gondolsz amire én? – kérdezte Judyt idegesen Tomot.

-         Igen, gyere intézzük el őket! – mondta Tom és elindultak a csajok felé.

-         Nézzétek, idejön Tom! Úr isten! Idejön! – egyik Th-s picsa, és azt hitték h jó pofiból mennek oda, ezért elkezdtek vigyorogni és bájologni.

-         Helósztok! – köszönt Tom a lányoknak, Judy csak odabiccentett.

-         Sziasztok! Annyira örülünk h idejö… - folytatta volna tovább a csaj de Tom közbevágott.

-         Nem azért jöttünk ide h bájologjak veletek! Épp ellenkezőleg! Mit képzeltek magatokról? Hogy meritek ezt csinálni h kigáncsoljátok a barátnőmet? – mondta Tom egyre idegesebben.

-         Hát az a lány nem illik hozzád! Nem is rocker meg nem emo meg semmi, szal nem illik hozzád és kész. Nem viseljük ezt el. Mi csak megmentünk a rossztól. Meg biztos csak a pénzedért van veled az a kis k*rva. – és még egyre szebb jellemzővel illettek engem a csajok de Tom ismét közbeszólt.

-         Kuss, ti ne mondjátok meg h nekem mi a jó! És ha nem rocker meg nem emo? Akkor mi van? Nekem nem az oan kis picsa pózerek meg önvagdosó csajok jönnek be mint amik ti vagytok!  Na meg nem is ismeritek őt szal nem tudhatjátok h miért van velem, de én majd felvilágosítalak titeket! Nem a pénzemért van velem meg nem azért mert híres vagyok, épp ellenkezőleg! Ha azért lenne már valószínűleg nem tartana ez a kapcsolat!  És ne merjétek még1x a szátokra venni őt mert nagyon megbánjátok! Fel sem értek odáig ahol ő van! Ha valami baja lesz miattatok akkor azt még nagyon megbánjátok! Csá! – és ezzel otthagyták őket. Judy leblokkolt Tomon, ő meg se tudott szólalni.

A mentő 5 percen belül meg is érkeztek. Engem elvittek Tom meg gyilkos szemekkel nézett vissza a pitsákra, akiknek szikrát szórt a szemük, amiért Tom adott nekik. Beértünk a kórházba hol még mindig nem voltam eszméletemnél. Az orvos megvizsgált kaptam gyógyszert meg minden és utána kijött az orvos.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tomesen.blog.hu/api/trackback/id/tr24332413

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: webdesign antwerp 2018.07.22. 22:18:45

Hajbeültetés - hajbeültetés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása