HTML

Tom Kaulitz és ÉÉn

Helo! Hát ez egy Tokio Hoteles történet, ami lesz fordulatokkal és érzelmekkel. Csak probálkozok a blogírással. Remélem tetszeni fog! Hali!

Friss topikok

  • Zsucaa*TH*4ever: hm, hát gratulálok neked! azért gondolkozz el rajta h te is egy emberrel beszélsz, hogy ejthetsz i... (2008.10.30. 14:30) 13.rész
  • Zyt@: ohh pedig olyan jó volt ez a story :((, de a te döntésed (2008.05.01. 12:06) ...
  • Egy rajongó a sok közül: Szia naon jo lett naon teccik (2008.04.15. 19:40) 15.rész
  • Zsú(újj szerki!): Nagyon ügyi vagy nem szeretném h befejezd:) Szuppper:) Na czupp (2008.02.26. 12:58) 14.rész
  • zsuca991: köszönöm szépen!!!!!!!!!:):):):) (2008.02.10. 17:46) 10.rész(18+):D

Linkblog

Archívum

3.rész

2008.02.08. 19:12 Zsucaa*TH*4ever

-         Figyu, asszem tom h kik ezek! – mondtam megint lefagyva!

-         Nah, kik? – kérdezte izgatottan Judy.

-         Akiket te nem nagyon szívlelsz! A Tokio Hotel! – mondtam neki.

-         Na ne, biztos h ők azok? – kérdezte lelombozottan.

-         Igen ez biztos! – mondtam.

-         Na akkor én visszaülök a helyemre mert nem vagyok kíváncsi rájuk! – mondta, és visszaült a helyére. Én utána mentem és próbáltam hívni h jöjjön már velem oda hátha adnak autógrammot, de nem jött csak ült ott tovább! Én már tiszta izgatott voltam h a Tokio Hotel egy karnyújtásnyira van tőllem és bennem mégse volt bátorság odamenni egyedül hozzájuk. Judytot tovább kérleltem h jöjjön oda velem de nem akart még mindig. Amikor erőtvettem magamon h odamegyek hirtelen valaki lágyan megveregette a vállam. Sietve odanéztem, hirtelen összeszorult a gyomrom és nagyon nagy idegesség fogott el! Judyt is nagyon meglepődött! A Tokio Hotel egyik gitárosa Tom Kaulitz ált felettem személyesen. Én ezt se tudtam mit csináljak. Szerencsére én is meg Judyt is a sulis németórák mellett jártunk még külön német suliba. Ezt is Karol tanácsolta nekünk…először nem tudtuk h miért de a telefon után már leesettJ! Ezért lehet mondani h perfektül beszélünk németül! Nah mikor ez a gondolat végigfutott az agyamon hirtelen Tom megszólított…

-         Sziasztok! — mondta Tom.

-         Szia! – mondtuk 1xrre Judyval.

-         Nem tudnátok nekünk segíteni? Elég ciki lenne a kérésem de lécci ha tudnátok adni nekünk pár darab papírzsepit azt nagyon megköszönném! Gustav nagyon meg van fázva és elfogyott a papírzsepi. Már mindenkitől kértünk de senkinek sincs! Gondoltam megpróbállak titeket hátha nektek van!  - mondta nekünk vigyorogva Tom.

-         De ööö tudunk persze! Csak a táskámba van és az fent van a csomagtartóba! Ööö várjál mindjárt leveszem! – mondtam egy kicsit idegesen.

-         Felálltam és levettem a táskámat! Adtam Tomnak egy egész zacsi papírzsepit.

-         Köszi szépen! Egy életet mentettetek meg ezzelJ! – mondta és mosolygott hozzá.

-         Szívesen! – mondtam.

-         Nah én megyek vissza a fiúkhoz mert Gustav már sztem az utolsó perceit éli és a megmentő papírzsepi viszem neki! – mondta Tom mégjobban mosolyogva.

-         Rendben és üzenjük neki h jobbulást. – mondtam és visszaültem már kicsit nyugodtabban.

-         Köszi szépen átadom! Szasztok! – mondta és elment.

-         Szívesen szia! – mondtuk.

 

 Tom visszavonult a zenekar többi tagjához, én meg ott örültem Judy mellett h pont mi és h ez nem lehet igaz h beszéltem vele személyesen. Judy próbálta tettetni magát de látszott rajta h ő is örül neki h beszélhettünk Tommal. Ő nem szerette annyira a Tokio Hotelt mint én de pár számukat meghallgatta szal látszott rajta h azért ő is örül kicsit h találkoztunk az egyikükkelJ! Hirtelen megint megveregette vki a vállam…amikor odanéztem látam h ismét Tom az és sejtelmesen mosolygott rám!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomesen.blog.hu/api/trackback/id/tr36331582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása