HTML

Tom Kaulitz és ÉÉn

Helo! Hát ez egy Tokio Hoteles történet, ami lesz fordulatokkal és érzelmekkel. Csak probálkozok a blogírással. Remélem tetszeni fog! Hali!

Friss topikok

  • Zsucaa*TH*4ever: hm, hát gratulálok neked! azért gondolkozz el rajta h te is egy emberrel beszélsz, hogy ejthetsz i... (2008.10.30. 14:30) 13.rész
  • Zyt@: ohh pedig olyan jó volt ez a story :((, de a te döntésed (2008.05.01. 12:06) ...
  • Egy rajongó a sok közül: Szia naon jo lett naon teccik (2008.04.15. 19:40) 15.rész
  • Zsú(újj szerki!): Nagyon ügyi vagy nem szeretném h befejezd:) Szuppper:) Na czupp (2008.02.26. 12:58) 14.rész
  • zsuca991: köszönöm szépen!!!!!!!!!:):):):) (2008.02.10. 17:46) 10.rész(18+):D

Linkblog

Archívum

1.rész

2008.02.08. 19:10 Zsucaa*TH*4ever

1.rész

 

Nyár előtt az iskola utolsó tanítási napján épp arról beszéltünk barátnőimmel h ki hova megy nyaralni.

-         Judy, te merre mész nyáron?- én.

-         Hát szerintem sehova… vagy talán megyek Harsányba de ez egyáltalán nem biztos!- Judy

-         Miért nem?- Én

-         Mert attól függ hogy megyek e h hívnak vagy nem!- Judy

-         Értelek!- Én

-         És te, Zsú merre mész nyaralni?- Nisha kérdezte tőllem.

-         Hát nem tudom…szerintem Andiékhoz megyek nyaralni de ez még nem bizti!- Én

-         Aham. –Nisha

-         És hogy ne maradjon ki senki…folytattam…te merre mész nyáron Nisha?- Én

-         Hát szerintem megyek Horvátországba meg Németbe!-Nisha

-         De jó neked..!- Ámuldoztam! Én is úgy elmennék Németországba merthogy ott élnek a Th-s fiúkJ!-mondtam

-         Pfff…megint a Th…!- morogta Judy mivel ő nem igazán szerette őket csak pár számot tőlük.

-         Hát na, én szeretem őket akár teccik akár nem és kész…! – mondtam sértődötten.

-         Na jó lányok ne vesszetek össze ilyenen! – Mondta Nisha a vitába belevágva.

-         Jó meg se szólaltunk!- Mondtuk 1xre.

 

Cssssssssssssrrrrrrrrrrrrr….

-         Na becsengettek- Mondtam

-         Milyen óra jön?- kérdeztem

-         Német. – felelte Judy.

-         Az tök jóJ!- mondtam

-         Pssszt! Itt van a tanárnő!- Mondta Judy!

-         Ok!- mondtam.

 

Persze nem tanultunk órán mert az iskola utolsó tanítási napja volt nyár előtt és pont az utolsó óra volt német! Beszélgettünk egészórán és tanárnő kérdezte h ki hova megy nyaralni meg ilyesmiket. 5 perccel kicsengetés előtt a tanárnő mindenkinek kellemes és élménydús nyarat kívánt és hogy mindenki érezze jól magát! Ugyanezt mondtuk mi is a tanárnőnek! Utána elköszöntünk és még kicsengetés előtt kiengedett minket! Mindenki szaladt kifele a suliból mintha 20 kutyával kergették volna! Mi is rohantunk ki és vissza se néztünk! Amikor a buszmegálló felé mentünk…

-         Judy, nincs kedved feljönni hozzánk?- kérdeztem Judyt.

-         Nekem 8, ha nem zavarok akkor felmehetek! – mondta Judy.

-         Dehogy zavarsz!-mondtam!

 

Mikor felértünk hozzánk rögtön csörgött a telefonom! Láttam h anyu hív!

Telefonba…

-         Szia!- anyu

-         Szia!- én

-         Na miújság? Vége a sulinak?- kérdezte anyu

-         Igen véééége! 2 és fél hónapig szabad a pályaJ!- mondtam boldogan!

-         Hát igen! – helyeselt anyu.

-         És otthon vagy már? – kérdezte!

-         Igen most értünk haza Judyval! – mondtam

-         Ott van Judit is? – kérdezte anyu

-         Igen itt van! – feleltem!

-         Oké, de aztán nem szétszedni a házat! – mondta

-         Oké nem szedjük szét annyira!- feletem kicsit nevetve!

-         Na jól van nemsokára hazaérek én is! –mondta

-         Oké!- Feleltem

-         Zsuzsi! Majd fog valaki hívni 1 nagyon jó hírrel és te is nagyon fogsz örülni neki meg sztem Judit is! – mondta anyu

-         De ki és milyen hír?- kérdetem kíváncsian

-         Nem mondom meg mert meglepi! – mondta!

-         Léécci!- kérleltem

-         Na szia kislányom! – mondta és lerakta a telefont!

-         De anya…, jóó szia! – mondtam és letettem.

 

Ezek után elgondolkoztam róla h mégis ki lehet az és milyen hírrel! Miután anyával beszéltem 1 óra mulva kb. csörgött a telefonom! Láttam h egy ismeretlen szám az, ami nem is magyar hanem külföldi! Felvettem…

Igen?... Jahj sziia! Rég beszéltünk!.... Hogy vagy? … Nem mondod! És ez most komoly???... Jahj azta mindenit ezt el se hiszem (ugrándoztam örömömben! Judy meg csak nézett h mi a bajom!) De ez most tényleg komoly?..... Jahj köszönöm nagyon örülök neki!...Akkor majd még beszélünk! Köszi köszi köszi!... Szia! Puszi!

 

Letettem a telefont és leültem az ágyra! 10 percig ott ültem szótlanul! Judy csak nézett hogy nem csinálok semmit és csak nézek magam elé a földre! Lefagytam teljesen! 10 perc után Judy megszólított…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomesen.blog.hu/api/trackback/id/tr71331579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása